2013. június 24., hétfő

Fehér babaszobatervezés rózsaszín ködben

Az első kislányomra várva rögtön megjelent a szemeim előtt egy hatalmas, régi, fehérre festett szekrény, a közepén tükörrel, sok ajtóval és fiókokkal, és nemrég (szerencsére) épp szembejött velem egy ilyen antik darab. Igaz, sokáig tartott a felújítás, de megérte. Amellett, hogy gyönyörű lett, egyben meghatározta a fehér hangulatot a szobájában. Fehér lett a kiságy, a polcok, a lámpa, az ágytakaró, a csipkepárnák, amelyekhez később én varrtam meg a rózsás- és bézs alapon apró pöttyös kispárnákat. 

Most, hogy már nyolc hónapos a második kislányom a szívem alatt, lassan összeáll az Ő szobája is. Ilyenkor rózsaszín ködben úszom és boldogsággal tervezgetem az apró szösszeneteket a babaszobában. Ami nálunk ismét fehér lesz. Hófehérre festettük a falakat, átkerült Izabel szobájából az a pelenkázó, amit még az ő szobájába csináltattunk. Akkor eleve úgy kértük, hogy később le lehessen szedni a pelenkázó részt és gyönyörű komódként élhessen tovább ez a szépséges bútordarab. Felfúrtuk az egyszerű ikeás fehér falilámpákat, a fehérre pingált fa tükörkeretet, de a most még fekete kovácsoltvas ágy is fehér köntösbe burkolózik majd. Ehhez egyébként a FAB Colortól fogok festéket szerezni, és nagyon gondolkodom rajta, hogy a magas, antik szekrényt is lekenjem-e. A gond az, hogy nem vagyok biztos benne, megtehetem-e ugyanazzal a festékkel. Elvileg igen, de az egyikhez fém-, a másikhoz faalapozót javasoltak az üzletben. Persze imádom így nyersen, éppen csak viaszolva is is a fa színét, de hát minden fehér.














































A fenti képeket pár hete készítettem Bardócz Évinek. Őt kértem meg arra is, hogy álmodjon meg nekem néhány gyönyörű kiegészítőt a szobához, és találjon ki Rózinak is egy-két apróságot. Ahhoz, hogy Évi ihletet kapjon, az én feladatom volt születendő kislányunk fészkének inspiráló hangulatú képeivel megörvendeztetni őt. A hamarosan elkészülő babaszoba mellett természetesen az ő szépségeit is  megmutatjuk majd nektek.

Bejegyezte: Kriszta

fotó: Galló Krisztina by FOTOGALLO
Évi műhelyét itt találjátok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése